xfxmx,x

orkade inte komma på vad rubriken skulle vara..

jaja,just nu sitter jag och glor lite. har varit ute med ungarna och försökt få lite ordning i rabatterna. har en del kvar att fixa med men nu är det på bättringsvägen iallafall! känns verkligen att det är vår nu,kliar överallt på mig och så blev jag lite tät i halsen av att vara ute.

ska snart åka till grums och träna. först ska jag laga mat,och under tiden kommer gubben hem. sen käkar vi och efter det drar jag till grums:)

har haft en del i huvudet på sistone och vet inte riktigt vad jag ska göra med det. men det känns lite bättre nu,tror jag ska försöka undvika det som ger mig griller i huvudet helt enkelt!

nu håller casper på och retas med leia och hon gnäller,som vanligt alltså!
imorse hade jag och casper lite pepptalk för oss i typ en halvtimme innan vi klev upp.har upptäckt att han har framkallat en del ångest på sistone och det gillar jag inte alls! räcker med att jag har haft det hela livet och är aningen vrickad mycket pga det,vill gärna låta bespara min son det så mycket som det bara går!

idag har det varit en ganska bra dag faktiskt:) om man bortser från att leia har spytt 2 ggr när hon har hostat. spydde ner åkpåsen när vi va ute gjorde hon,det va ingen höjdare!

på torsdag ska jag till bvc med leia,ska väga och mäta henne och så ska hon få vaccination.hoppas att hon inte blir så sjuk som hon har blivit annars i samband med vaccinationerna.

nä,nu vill jag inte mer. byebye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0