tydligen så!

tydligen var det roligare att uppdatera bloggen nu. har ett litet bokmärke på blogg.se sidan så jag ska bli påmind om att uppdatera lite. idag är jag trött som vanligt. sitter här vid datorn,casper löjlar sig med nått "göra-sig-till"gnäll,och leia sover. lär inte dröja tills hon vaknar! sen ska jag kolla med fröken sandra om hon ville traska till sjösala idag. gött att bara sätta sig lite och jäsa:)

Idag har casper idrott med dagis,är för att träna lite på sånna lektioner inför skolan(vilket han börjar i till hösten)!
så ska lämna honom vid halv 10,tänkte vara superdryg och jäsa där till strax innan 10,för då öppnar sjösala,så jag och leia slipper stå ute när det är lite småkyligt. hoppas att vädret sätter igång och klir tjusigt sen!

så,igår va jag och tränade.det va gött:) tog en hel del på kroppen det där. mina ben "vobblade" när jag skulle gå ner för trappan,så jag gick mest och fnissade;P efter träningen gick jag och katrin till orrby. jag köpte liiite lysmelk och kokkosprickar i en påse<3 fast bara lite,någon måtta får det ju vara:P så satte vi oss vid atg-ombudet där uppe i orrby och pratade massa. båda har diverse "problem" kan man säga så vi gnällde lite om det,gött att få beklaga sig lite ibland! ;P

idag skulle min man vara hurtiga gubben och promenera till jobbet,han hade åkt till edsvalla och köpt träningsskor i hans storlek och grejer. så duktig:) ska möta honom vid dagis sen,eftersom han inte har bilen idag.
lite tvångsmotion är aldrig fel;D

just precis just nu så sitter jag och fryser om fötterna,kan inte smita in i sovrummet just nu och rota efter dem för då kommer en viss tjej vakna och bli väldigt arg på mig. på morgonen är hon sjuuuukt lättväckt så jag låter henne sussa en liten stund till. sen blir det smörgåsfrulle för oss och cirka klockan 9 så promenerar vi till sporthallen,casper ska vara där halv 10.

känns som om detta är en bra dag,just nu! igår va det värsta skitdagen.
är på ganska bra humör nu så hoppas att det håller i sig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0