jahopp

kom hem till svärmor och svärfar. RÅÅÅÅKADE låna datorn lite..
casper och Leia ska sova här inatt och jag och gubben ska på fest i slottsbron hos en arbetskamrat till martin.
det kommer nog bli kul! har lite cider och lakritsshot med mig;D
hade ett stort i-landsproblem förut när jag skulle göra ordning mig,grunnade på vad jag skulle ha på mig. tröjan va ju planerad,men tänkte köra på kjol först,fast det kändes lite ludrigt för den är väldigt kort:P så provade jag ett par leggins ist så då röstade martin på dem. han fick som han ville för att han för en gångs skull berättade att han tyckte att nått va snyggt!:p
jaja,om jag får tråkigt på festen sen så smsar jag till bloggen, annars skriver jag när jag har tillgång till internet igen! (hoppas inte att det dröjer!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0