I like the way you touch me there, I like the way you pull my hair.

så,nu sitter jag här igen och skriver. (Dööööh!)
skönt att vara hemma en liten stund innan det är dags att gå till dagis.
martin promenerade till jobbet idag så jag och lillan ska möta honom när vi ska hämta casper..

gick till sporthallen och lämnade casper förut,sen gick jag och mötte sandra och så traskade vi till sjösala. satte oss där i en bekväm soffa och pratade massa.
sen gick jag och gungade på lucas,han verkar trivas hos mig:)
men efter ett tag så blev min tjej lite trött så då fick lucas komma tillbaka till sin mammi och leia fick komma upp och sova hos mig.
min trötta prinsessa! <3


sandra och lucas satte sig i fåtöljen och myste:




har varit trevligt idag iaf:) nu ligger leia och vilar igen och jag dricker te.
ska traska om typ en timme.

känner mig lite bättre idag,hade värsta skit dagen igår!har kommit på att jag tänker på tok för mycket. är en riktig grubblare har jag märkt.kan ligga och grunna på onödigt skit i flera timmar helt utan någon anledning! är så störande att jag har sovit skit dåligt i flera månader nu,och så drömmer jag mardrömmar skit ofta:( hade varit gött att bara få sova ORDENTLIGT igen. blir väl så snart igen hoppas jag på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0