Cause I may be bad, but I'm perfectly good at it.

jag är uppenbarligen den sämsta jäveln på att uppdatera här! pinsamt värre...

så nu kommer ett "fint" gnäll-inlägg:


jag är allmänt sur. (skyller på min pms)
det är så jävla mycket tankar som snurrar runt i mitt huvud hela tiden. blir knäpp påt!

vet inte vad jag ska göra av mig själv just nu. trycker ner mig själv hela tiden. så fort jag kollar i spegeln så ser jag bara ett fetto,visst jag är stor överlag men efter graviditeten med leia så blev det värre. som tur är så har jag gått ner 8 kilo sen nyår,men det duger inte!

om 2 timmar kommer martin hem,då står jag och lagar mat som vanligt,efter det tänkte jag tvinga martin att köra mig till grums så jag kan hämta ut kort som jag ALLTID glömmer bort annars. sen ska jag och katrin träna:)

orkar inte vara en äcklig fläskpadda längre!
FAST det har iaf blivit en viss skillnad under de sista månaderna.
titt:
bäbismagen    - efter graviditeten tjock -  några kilo mindre!


är en viss skillnad,va?

så dåligt självförtroende som jag har nu tror jag att jag aldrig har haft.
jag tror att jag behöver känna mig uppskattad,vilket jag inte gör.
blir trött på att inte ha min familj i närheten,på att alltid känna mig ensam.
massa hjärnspöken som jävlas nu,och det orkar jag inte med!


jaja,till bättre saker kanske?
jag har börjat umgåtts med denise igen vilket gör mig mycket gladare,känner mig alltid uppåt när jag är med henne:)
har fått tillbaka izza i mitt liv igen,vilket givetvis oxå är ett STORT plus:) vi umgick rätt ofta när vi va fåniga tonåringar;p
ungarna är friska och växer så det knakar! casper börjar skolan till hösten och leia kan gå om man håller henne i en hand:) mina vackra barn!

mja,nu får det nog räcka för stunden.
gött att lätta lite på gnället:P


Kommentarer
Postat av: sandra

Tänk att magen va så enorm..!! sjukt!

2011-03-23 @ 09:06:02
URL: http://sandrue.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0