Är en upprörd tjej nu! Nått har fuckat har...

Är en upprörd tjej nu! Nått har fuckat har hänt med vårat internet:( varken internetet,tven eller hemtelefonen funkar och jag blir panikig av det! Blir väl att roa mig sen med att kolla på film eller att ta en onödigt lång promenad. Ska snart lägga casper iaf,leia ska läggas som cirka en timme. Idag har lillan haft en riktigt gnällig dag. Varför har jag ingen aning om men jag hoppas att morgondagen blir bättre för henne. Casper var på dagis förut,de hade disco idag. Han var väldigt nöjd över detta när jag hämtade honom förut. De hade ätit popcorn och chips,berättade han:) denise va här en sväng förut oxå. Va lika trevligt som vanligt det!:) jaja,det va nog allt jag hade att berätta om just nu:p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0