Nu va det längesen som jag skrev igen. Har...

Nu va det längesen som jag skrev igen. Har hållt på och virra med massa dret.. Är inskriven på af nu så jag håller tummarna stenhårt på att jag kommer få ett jobb snart,fast den turen har väl inte jag... Leia ska inskolas på dagis den 2a maj,min bäbis har blivit stor! Just nu sitter jag i busskuren med leia och väntar på bussen till stan. Ska in och lämna in papper till af och så ska jag möta katrin en sväng... Tänkte spana på någon ny bh oxå,eftersom jag har gått ner i vikt så har mina tuttar krympt en del! Tur att jag har en del att ta av då:p casper är på dagis och leker,gött att han får busa av sig lite:) på fredag kommer mamma och andreas på besök över helgen!det kommer bli kul! Har inte träffat mamma på nästan ett år så jag saknar henne en hel del,kan jag säga! Jaja,jag tror att det var allt for now! Hörs sen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0