musik.

sitter här och lyssnar lite på mjusikk! ska strax gå och lägga mig,känner mig lite seg nu så det kan vara en bra idé. har en sån jävla klump i magen,vill bara sticka iväg men har ingen aning om vart. hittade gamla bekanta från göteborg tiden,kom direkt och tänka på hur 'bra' saker va då med mamma till exempel,och hur kul det va vissa stunder. hade varit sjukt kul att åka ner och hälsa på igen!(får se om de kommer ihåg mig bara) jag får alltid för mig at jag ör en sån person som blir börtglömd lätt,har nog med min ångest att göra antar jag.... mja,det lär märkas.
saknar micke-micke sjukt mycket oxå. han ringer typ en gång per år bara för att berätta att han lever typ,och varje gång gråter jag lika mycket. martin känner mig så väl nu att han ser på mig direkt att det är micke-micke som ringer.

har en dålig stund just nu tydligen,igår (och förut) va jag jätte glad... som tur är så är mitt humör inte riiiiiktigt lika mycket i berg-och-dal banor för stunden,annars kan det svaja helt galet:P

jaja,i stan gick det bra. lämnade in pappret som jag skulle göra och sen följde jag med katrin till herrhagen en sväng,hälsade på hennes katter  bland annat. i stan "råkade" jag köpa nya kläder till Leia. köpte en "huvtröja",ett par jeans,en klänning,ett par strumpbyxor,en solhatt OCH ett halsband till mig för 149 kronor på Lindex. jag blev inte ledsen;D

imorgon ska vi ha en städdag för på fredag kommer mamma och Andreas hit.kommer bli kul!
nu har jag inte mycket mer att skriva för stunden:P



dagens bilder:

Min prinsessa!<3 (trött tjej)       -          vårig Mammi                 -               Min prins!<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0