köttfärslimpa.

just nu väntar jag på att det ska bli dags att börja steka upp champinjonerna som ska vara i såsen. kommer bli gott med mat och jag måste ju säga att jag är ju världens bästa på att göra köttfärslimpa;D

mamma och andreas är här nu,är trevligt med besök:)

igår va vi på lekparken och hade picknick.va mysigt:) va där i flera timmar och efter det va vi hemma i lugn och ro. imorse fick jag med morsan på en joggingtur! hade dock glömt bort att dricka massa vatten innan så jag höll på att svimma:P hahahahah,duktig-Nina!

idag har det varit lugn,sara kom hit på besök en sväng förut och efter det åkte jag och gubben och handlade mat.blev en hel del kan jag lova! har tvättat massa idag oxå,känner mig så huslig;)

jag och min stumpa Denise pratade lite på att ha filmkväll någon dag till helgen,kommer bli mysigt! film och några cider,thats the way i like it!;D får se om jag sover kvar eller inte,men det lutar åt att jag gör det iaf.

så,nu är det dags att börja med champinjonerna och resten som behövs till maten!


hahahahha!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0