joggat

nu har jag precis kommit hem från en "härlig" joggingtur:P
va kvavt ute,och jag höll på att dö tror jag. hahah!!! nej då,kondisen måste tränas upp nu så det va gött så sätt:)

nu sitter jag med leia i knät,och mina pojkar är i caspers rum och fixar.martin ville fixa så casper har tv på rummet,så han får våran sovrums tv nu. vi använder inte den ändå så det blir bra!

fick panik på min bh förut,fick för mig att den höll på att kväva mig så jag fick hets slita av den. känns bättre nu^^

funderar på vad det har blivit med leia nu,hon äter knappt nått. hon har alltid ätit bra med nu duger ingenting i na helt plötslugt. gillas ikke!!

funderar redan på min födelsedagsfest,vill hitta en tyllkjol för då vet jag vad jag ska ha på mig på festen!(om min überkorta klänning passar,vill säga!) hoppas att det kommer massa ROLIGT folk då:)
ska bjuda sånna som är värdiga att komma hit;D


bytte visningsbild på fb btw:

blev väl bra??:)

jaja,det får duga for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0