oops!

nu glömde jag visst bort bloggen igen.
fast inte under lika lång tid som sist!:P

just nu sitter jag här och glor.har inte ett piss att göra så jag fördriver tiden med att skriva här,och spana lite på facebook då. Leia sitter hos martin och beklagar sig lite.hon har lagt till med änna fjantgnäll nu. tok bäbis!

kan berätta lite om julen kanske?
va rätt mysigt,ungarna fick massa julklappar så de va nöjda! Leia sken som en sol när hon fick paket,har ju inte hänt förut så hon va överlycklig. casper oxå så klart men detta va ju inte hans första jul heller.
Lite bilder:





fick ett presentkort av svärmor på vila. va till bergvik i söndags och då kikade jag på en jacka som jag har velat ha jätte länge men den har alltid varit för dyr för att den skulle passa min plånbok. 1200 är mycket pengar!
men nu va den nedsatt till 600 så jag köpte den:D jag är en glad tjej!

imorgon ska jag försöka hitta på nått tänkte jag. vad vet jag inte :S får väl fortsätta plockandet och tillslut ska det väl vara riktigt tjusigt här.har bara en jävla massa saker så jag vet inte var jag ska göra av allt.

äh,nu orkar jag inte mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0