this is where i stay<3

har inte skrivit på en hel jävla månad upptäckte jag nyss!:O
tiden har gått fort och jag har totalt glömt bort min blogg.
allt går iaf bra med mig och mina pluttar,leia blir 8 veckor imorgon:)

va o vägde henne i torsdags och nu väger hon 5475 så hon är en stor tjej nu<3
idag har vi varit i bergvik en sväng.. köpte lite kläder till lillan i nästa storlek så hon har nått att växa i sen:P
martin köpte 2 somriga hattar/mössor åt henne oxå:) han köpte även en t-shirt,en cool hatt och hängslen till casper oxå,han blev jätte glad över det!

kan ladda upp lite kort på lillan oxå:



lilla fina tjejen!<3

nu börjar det bli sent så jag ska nog ta o fixa ordning inför natten. ska bli skönt att sova!
hoppas på att lillan sover så bra som hon har gjort de senaste nätterna,så blir jag inte ledsen kan jag lova!

natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0