är i Lit som ligger utanför östersund.

som rubriken lyder:vi är i lit nu.
va sjukt skönt att komma hit igen:) har saknat mammi. snart ska vi till min faster och hälsa på.funderar på att ta en sväng till lekparken först så casper får busa lite.

är jätte trött hela tiden nu,trots att jag har lyx med att jag har en sovbäbis. Leia diggar tha zleep!;P
har precis ätit lite,det är inga fel:) funderar på att övertala gubben över att vi ska till Jamtli någon dag om det blir fint väder. det är jätte mysigt där såvitt jag kan minnas.va några år sen jag va där sist!tror att det var när mimmi va liten o pluttig. hon va kanske 2 eller nått?då va jag 14 med andra ord.ska kolla på´t iallafall.
martin sitter i soffan med leia just nu och lyssnar på "bedrövelsens tidevarv" hör jag,och casper härjar runt som vanligt. ska gå o joina dem tror jag allt.så kul att sitta vid datorn är det inte:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0