with arms wide open!

sitter här o glor,va inte längesen som jag kom in efter en promenix med casper. tänkte ta med chili men hon fick värsta utbrottet så jag puttade in henne i huset igen.
tänkte ta en lugn smärtfri promenad men det gick ikke. fick massa värkar,som gick över så fort vi kom hem. TACK FÖR DET BÄBIS! hoppas att det kommer starta snart. är en vecka kvar till bf:D
men för någon jävulsk anledning så tror jag att jag kommer gå över tiden,och det är bara för att jag är sjukt rädd över att göra det... försöker övertala min kropp att ploppa ut bebben innan denna veckan är över men det vore väl dumt att hoppas på att min kropp lyssnar på mig...

snart så ska jag figga våfflor till mig o casper. goda grejer!:)
fin-fin lunch det,och när baby kommer hem så blir det alaska pollock fileér med potatis och hollandaise sås^^
gottigotti!

inatt kunde jag inte sova alltför kanon som vanligt. gick upp o kissade typ 3-4 gånger. sista gången så väckte jag martin o då va klockan tydligen kvart i 5. klockan 5 gick han upp o åkte iväg o jobbade,fick värsta mysiga morgon/hej då-pussen av honom. då kände jag mig nöjd^^

pratade med farmor häromdagen,blev glad när hon ringde! hon frågade om det va nått till bäbisen som vi behövde o jag svarade att det enda vi inte har är en babysitter o ett babygym o att vi ska få en babysitter av pappa o carina så det enda som fattas är ett babygym. då sa hon att hon o farfar ska sätta in en peng till mig så får vi ett babygym av dem!:D jag blev jätte glad.jag o martin kommer nog få problem att välja vilket babygym som vi ska köpa. jag är sugen på pingu eller spöket laban.får se vilket det blir!

nu ringde sara:) hon kom hem från indien igår,tänkte hälsa på henne o kika på vad som hon har inhandlat där borta. spännande grejer!^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0