Mr.Foster,

nu har jag inte bloggat på en evighet. lite upptagen med min bäbis!<3
känner mig heeeeeeelt överväldigad! visst,har varit med om detta innan med jag känner mig ändå helt chockad.
älskade lilla Leia! casper är riktigt stolt över sin lillasyster,och så är han riktigt duktig med henne<3

det är helt sinnessjuk att man kan älska någon så mycke som jag älskar mina barn!



idag fick casper gå hela vägen till dagis,han gillade inte det kan jag lova.men han va duktig o gick iallafall. Leia låg i vagnen och sov som en stock:P
när casper va lämnad på dagis så gick jag o leia o hälsade på sofie.
kikade på skins<3
är fortfarande i chocktillstånd av de avsnitten vi såg. har ikke bearbetat det ännu!
avslutet på säsongen:

fiiiina cook!<3



längtar till fredag,om nu martin kommer hem då. han är borta o jobbar o jag saknar honom väldigt mycke!
mjaa, nu tror jag minsann att min bäbis har bajsat så jag ska byta blöja på henne.
byebye

Kommentarer
Postat av: Sofie

"Mr Foster", snarare MISSFOSTER!! Men jag tror minsann Cook dängde skiten ur honom. Han blev till en blodig pöl, helt enkelt. Fast det är en konstig reaktion Cook får när han fattar att Freddie blivit mördad ändå.. Tycker du inte?

Men ändå känns som ett avslut, trots detta knepiga.. Slut. Hmm..

Varför jag nu skriver en hel novell i din blogg, det är en annan femma!

2010-03-25 @ 19:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0