I don't want to live another day if you're not here with me



fina låten! känner mig lite romantisk idag,tydligen^^

baby sitter brevid mig o grejar lite med sin iPhone. verkar vara värsta bästa uppfinningen:P
hade svårt att sova inatt,blir så ibland...

igår hade vi kalas för casper oxå<3
sandra va här o hjälpte till med att fixa iordning:D
blev jätte fina tårtor minsann! en blå och en grön tårta.
sandra lovade att jag oxå ska få en blå tårta när jag fyller år. bäst för henne att jag får det nu!:P

casper blev nöjd med sina paket,så det va en mkt bra dag för honom! på tidsdag när han fyller år 'på riktigt' så ska han få sina paket av mig och så ska vi fira med lite marängswisch (vette fan hur det stavas) och så ska han få paketen av mig. igår fick han ett paket av mig. "monsters vs aliens" filmen. han blev jätte glad så vi bäddade ner oss i min o martins säng o kollade på den efter att alla utom Otto hade åkt. tog en timme sen slutade det med att jag hade en liten snarkande pojke brevid mig:P
så jag som är en höggravid hulken bar upp honom o tvingade honom att gå på toa.han va snurrig eftersom han blev väckt så han kunde inte gå själv:P balansen va inte hans kompis då kan jag lova!
sen bar jag honom till hans säng o bäddade ner honom där.
han kom upp kl 8 imorse så jag fick en timmes sovmorgon:D

idag ska vi ta en promenix,så kanske jag kan få denna envisa bäbisen att komma ut! har gått 3 dagar över tiden idag. hoppas på att det inte blir så mycke längre faktiskt! vill snusa bäbis nu!!!!!!!!!

mjaaaaa,nu har jag skrivit klart:P
byebye

Kommentarer
Postat av: Sandra

Klart det blir en blå tårta då också!! :D Det fixar jag vettu ;) Men en påminnelse vore inga fel dock..



<3

2010-03-13 @ 22:59:54
URL: http://sandrue.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0