moder jord kom och läk min själ

eldkvinnan slängde kyssar på bensin, strök glitter över havet och lät solen gå ner sig i hennes hår, eldkvinnan strödde guld under vita lakan, men ingen visste att hon samlade på sår

moder jord kom och läk min själ, gör mig hel igen.

eldkvinnan lät tunga ögonlock falla framför fönstren och se giljotinen hånle åt ljuset som ville in, men ingen visste att hon samlade på sorg, nej, ingen visste, hon höll svarta moln som gisslan under sin kudde för att resa långt bort.

moder jord kom och läk min själ, gör mig hel igen.



tycker att den texten va fin. snodde den från johannas bdb. (HAMSTERHORA)

just nu sitter jag o håller på att få ett sammanbrott....stress-städade nyss mer än vad jag borde ha gjort känner jag nu. sammandragningar i bott!
att jag aldrig lär mig att ta det lugnt.
snart kommer gubben hem så jag ska alledes strax börja med maten. väntar bara på att kyckling fileérna ska tina lite.imorgon ska jag till skolan.ska faktiskt bli sjukt skönt att komma hemifrån. blir knäpp på detta eviga skällandet><


om nån vecka ska vi förhoppningsvis åka till mamma o bäjsan!:)
hoppas att jag blir lite febrig i samma veva så jag blir ompysslad:P
fast det lovade visserligen bäj att jag skulle bli ändå!hahhaha
jaja.nu ska jag fixa lite med maten/plocka in ren disk/hänga upp tvätt.
skriver nån annan gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0