I moan and growl and the hunt drives me crazy,I fuck like a Beast!

just nu sitter jag o baby,som är sjukt sociala mot varandra, vid varsinn dator o grejar.
skit socialt o romantiskt sörru!:P

denna dagen ahr varit skit tycker jag.har haft sjukt mycke sammandragningar hela dagen med typ en halv timme/en kvarts intervaller. hade de varit lite starkare hade jag fan misstänkt att nått annat va på G,tycker gott att det kan vänta i 23 dagar till innan det sätter igång o gör ont. (om 23 dagar är bäbis fullgången nämligen)
den håller på o sparkar som en galning där inne som vanligt iaf^^
buse<3

idag har casper varit jätte snäll oxå^^ först va han på dagis o busade o sen hämtade vi honom där så kom han hem o fick spela lite Kalle kunskap, så han va nöjd. sen blev det att kolla på alice i underlandet med honom en liten stund innan jag började med matlagningen. blev ungsstekt falukorv idag. göttigötti!!
sen myste vi lite o kollade på lite kort o sen skulle det borstas tänder o ta "natt-kissen".
han va sjukt nöjd iaf innan vi började med tandborstningen:




min älskade gullunge det!!!!!!!!!!!<3<3<3
imorgon ska vi mysa lite bestämde casper förut^^
om jag har en snäll livmoder så ska vi kanske till kim o hälsa på oxå.fast det återstår att se imorgon det.


min mage blir bara tjockare o tjockare oxå för den delen.( fan,vad kostigt!!!!!!!:O!)
bild på det:

fast detta va någon vecka sen så den är större nu:P
börjar bli riktigt framtung nu,och trött i kroppen.
känner mig lite otålig för jag vill att tiden ska gå så vi får träffa bäbis nån gång!
vi väntar allihopa. har tvättat alla bäbiskläder nu,köpt bilbarnstol,köpt vagn,köpt skötbord och så vidare.
nu är det bara plutt som fattas. casper längtar efter sitt syskon!



jag o gubben har dessutom betämt att chili ska få flytta nu(eller det va snarare ett tag sen nu)
håller på att leta efter någon som vill köpa henne. håller tummarna på att det löser sig ganska snart.
jobbigt att vänta på det oxå...


så,nu orkar jag inte skriva mer. byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0