crabs??




just nu sitter jag o dricker te och lyssnar på den här fina låten:P

började dagen med att bli väckt av en hickande bäbis inne i min mage,buse!
hade svårt att sova inatt så jag är missnöjd,är ju så sjukt trött hela tiden...
men nu är det bara 18 dagar tills bäbis är fullgången o 38 dagar tills den är beräknad att komma ut så vi väntar för fullt kan jag lova!:)

nu är bäjsan här oxå:
)
casper är inge dåligt nöjd över att han är här kan jag lova! idag vill jag åka till elgiganten o köpa disney filmer,ska dessutom ta med mig lappen med vilka filmer jag har. snurrar alltid till det så jag glömmer bort vilka jag har o jag vill inte köpa dubletter så... vill inte på toys r´us oxå o köpa ltie grejer till casper,han fyller ju snart 5 så:)
44 dagar kvar bara så!vill bli klar i tid med det eftersom jag kommer vara fattig sen.

MARTIN ÄR DUM BTW!
han vet hur lätt saker fastnar i mitt huvud o likförbannat så lurar han i mig att lyssna på låtar på youtube!
här har ni den låten:


det får räcka för idag! byebye!

Kommentarer
Postat av: Sandra

hahaha bra låt du Nina haha!

2010-02-11 @ 14:14:55
URL: http://sandrue.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0