You drive me crazy when you start to tease!

precis så känner jag nu! herrejävlar><
bäbis bara ligger o retas nu.
när vi va hos barnmorskan så konstanterade hon att bäbis har fixerat sig nu:)
och jag som tyckte att bäbis hade tryckt neråt ett tag nu så jag va inte "ute o cyklade" när jag misstänkte att bäbis höll på o fixerade sig. Gött mos!

har massa konstiga känningar nu dessutom,så nu bara väääntar jag på att det ska hända nått.
tiden går ju så jävla långsamt nu><
är 10 dagar kvar till bf dessutom.även casper väntar o väntar på bebbe,han verkar bli lite otålig!
just nu är han inne på sitt rum o leker lite<3
min gullunge det!

igår va vi på bergvik en sväng,hämtade upp karro oxå så hon fick vara med o köpa en födelsedagspresent till mattias. va in på apoteket en sväng oxå o köpte lite grejs som skulle ner i bb-väskan.
så nu får den fan va klar.

jag håller på att bli psykiskt sjuk när det gäller detta med chili. vet inte hur fan vi ska lösa det,och när. känner mig jävligt stressad o det stör mig,vill ju kunna ta det lugnt nu såhär i slutet av graviditeten men IKKE!><

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0