stackars den som utpekad blir.

idag har jag inte gjort alltför mycke igentligen.va mest nöjd över att jag fick sova gott:)
idag har det iaf varit en relativt lugn dag,va med sandra till vårdcentralen en sväng,fick ett stick i fingret och lämnade in mitt morgonkiss. värsta rockigt!:P
har svårt att få fingrarna ur stjärten så jag kan packa bb-väskan,eller åtminstone skriva en lista på vad som ska packas ner.... bäbis är ju fullgången imorgon så det kan vara dags att fixa väskan nu!har iaf garderoben till bäbis klar o så har jag tvättat grejerna till vagnen som kan tvättas,ska tvätta upp lite sängkläder o sånt oxå.
casper o bäjsan sitter o grejar med bäjsans dator...bäj ska åka iväg imorgon,har varit kul att ha honom på besök men det ska även bli skönt att få vara ensamma i helgen.casper ska till patrik i helgen så vi kommer va all alone!
jag känner mig riktigt jävla tråkig faktiskt,orkar inte med saker o ting nu,har ont överallt och är riktigt jävla trött hela tiden nu.(trots att jag har kunnat sova de senaste nätterna)

den energin jag har går till casper just nu,min pluttunge<3
han va jätte mysig med mig imorse,han kom in o väckte mig för att han ville gosa lite,sa han. efter en liten stund så trodde han att jag hade somnat så han strök mig ömt på armen o sen så smög han ut ur rummet,och ut till martin o bäjsan^^

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men du har en så jävla söt unge..!! haha :D gud va go han är!!

2010-02-17 @ 22:11:26
URL: http://sandrue.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0