sims 3

laptopen hatar mig så jag får inte spela sims 3 på den>< funkar i kanske 5 minuter o sen ballar de ur!
så jag blir jävligt sur faktiskt...

nu har jag planer på att gå o lägga mig,eller snarare ska bädda ner mig med gubben o kolla på greys.
känns som om tiden går jävligt drygt nu. vill bara att tiden ska gå fort så att jag kan få klämma ut ungen snart!
bara sväller o sväller. som tur är så har jag bara(?) gått upp 8 kilo. inte lika mycke att gå ner efter graviditeten så det är bra!mitt tålamod är piss,min kropp gör ont,bäbis trycker mot mina lungor så jag får svårt att andas,jag kan inte sova på nätterna och så vidare...
MEN typ allt det där glöms bort de stunderna som min kropp är snäll o bäbis ligger på ett bra sätt o rör på sig,då är det bara mysigt:) det är 28 dagar kvar nu. väntar o väntar;P


går in i vecka 37 imorgon. värsta fränt;)


till annat: igår efter att jag hade hämtat casper på dagis så upptäckte jag att han va varm så jag tog tempen på honom (inte populärt) så visade det sig att han hade 38.7 graders feber.
idag hade det minskat till 38.2 så det går åt rätt håll,blir dock inge skola för mig imorgon o inge dagis för plutten.
han har varit galet kelig mot mig idag dessutom. hjärtegullet<3

jaja,nu får det räcka för idag. ska sussa nu!
nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0