P.S:i love you



tyckte att den va lite rolig.
nu  du bejbii!(tänkte att du kanske ville vara anonym:P) detta kan du köra på med din gubbe så slipper du pröjsa själv om det blir nått med fejkboobsen!^^

har varit på dopet idag,gick förvånadsvärt bra faktiskt. nästan helt ångestfritt:) johanna o bengan gifte sig dessutom men det va ingen överraskning för mig för bengan hade skvallrat för martin o martin skvallrade för mig;) va jätte gulligt iaf,fick massa gåshud men jag höll mig från att grina så det va ju helt fantastiskt:D
agneta tyckte dessutom att jag skulle springa jätte mycke i trappor så bäbisen kommer ut snart,får se hur det blir med den saken!:P på något sett så känns det inte som om det kommer dröja alltför länge,skulle gärna föda nu faktiskt.vill gärna undvika att pressa ut den mega stora skallen som ungen kommer ha om den ligger kvar länge! Med tanke martins vattenskalle så bådar det inte gott:P

nu har jag iaf lagt casper,tagit på mig en ful pyjamas,suttit mig i datastolen med ett täcke,chips o ett glas cola. ska kolla film sörrni!:) blir P.S:i love you.
har länge velat se den men på något vis så lyckades jag glömma bort den fram tills jag läste sandras blogg.då fick jag ett panik sug igen av att se den så nu har jag figgat den filmen^^
det stod mellan den och brokeback mountain men p.s:i love you vann!;)
bög-filmen får det bli imorgon eller nått istället. fast jag kommer bara börja grina när jag ser den...gjorde det när jag hyrde den o nu med alla dessa hormoner jag har i kroppen nu så kommer det knappast gå bättre den här gången!värsta gullig o sen sjukt sorgligt.

jaja,nu är det film-tajm!byebye!


Kommentarer
Postat av: Sandra

ps. i love you är ur gullig jag döör!! :D hha

2010-02-15 @ 14:40:30
URL: http://sandrue.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0