I got a fever ragin' in my heart, you make me shiver and shake

så då sitter man här igen alltså.
känner inte mig som en bra bloggskrivare direkt men man kan ju låtsas!:P

är trött som fan. ytterligare en natt som jag inte har fått sova bra.
vaknade o hade rejält ont i magen och när det gick över så började det bubbla upp sura uppstötningar i min mun. tänkte att jag lika gärna kunde gå upp o kissa när jag ändå va vaken,tur va väl det för så fort som jag kom in i badrummet så va jag tvungen att kräkas. MASSA SPYA!jag va inte nöjd alls!
efter mina spy-kaskader så gick jag o la mig igen,hade nån konstigt värk i kroppen så det tog en evighet att somna om. resten av natten va velig som vanligt, så jag har inte varit pigg idag.

spelade lite sims idag oxå. hittade värsta fusket så att deras humörmätare aldrig sjunker,så med andra ord så hade de en 100% mätare hela tiden:P
gött med föööösk!

nu får det räcka.
byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0