frukost!

just nu sitter jag här o äter risgrynsgröt,eller tomtenissegröt som jag sa när jag va liten:P
casper valde frukost idag o att han valde detta till frukost kom inte som en chock.

inatt drömde jag en sjukt tydlig dröm om bäbis btw. drömde att det blev en väääldigt stor pojke!
har aldrig drömt en så tydlig dröm om bäbisens utseende heller. han hade massa blont hår vilket jag tyckte va helt osannolikt med tanke på att både jag o martin va typ flint när vi va bäbisar o ingen av oss har en massiv hårväxt så... kommer bli intressant! frågade våran magiska 8-ball om förlossningen kommer att starta inom en vecka o svaret blev: a definite YES. så jag tar det som ett ja;)
får se om den är allsmäktig eller inte:P hahahaha!

imorse(vid 6 tiden tror jag att de va) så åkte min gubbe iväg på jobb. så jag är ensam hemma med busarna. måttligt kul men jag får bita ihop bara. änsålänge går det bra iaf!casper kollar på barnprogram o chili går runt o kikar lite. verkar som om hon inte fattar vart martin är,eller nått sånt...nu kom hon o gav mig en dammtuss som hon hittade någonstanns. mycket snällt:P

blir en mysdag idag förhoppningsvis.ska kolla på aladdin med gullunge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0