blääääää.

skulle hälla ut skurvatten och då började jag kräkas som en idiot:( fast eftersom jag itne hade hunnit äta frukost så va det bara galla som kom upp. skulle snyta mig efteråt och då uptäckte jag att jag hade tagit i så mycke när jag kräktes att jag hade börjat blöda lite näsblod. rockigt? nej,jag tror inte det..

sen fick jag i mig lite te. det va gott:)

eeey,såg nyss att min graviditet är 40% klar:P vissa tror att om man har en "tjejmage" så får man en tjej och tvärtom och vissa tror att om man får en stor rumpa under graviditeten så får man en pojke. finns även de som tror att man mår olika dåligt beroende på vilket kön bäbisen har. med casper hade jag bara halsbränna så skulle man gå efter det så är detta garanterat en tjej:P (även om man tar "tipset" om rumpan. jag har värsta plattröven:P) magen kan jag inte säga så mycke om. är både bred och putig men det märks väl mer när magen sätter igång att växa ordentligt.
nu är det 2 veckor och 5 dagar kvar till ultraljudet. får de då vad det är som jäser:)


pratade med baby igår. han kommer senast hem på söndagkväll. jag vill ha hem honom nu:( saknar min gubbe som fan!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0