sailorman,you really turn me on. Now the guys are gone,come let us get it on;)

när man inte riktigt vet vad man ska skriva som rubrik så tar man det första som poppar upp:P

idag åkte jag o baby till grums o tittade lite på lagerutförsäljningen som försegick där.. hittade lite fint:)
köpte en huvtröja åt martin som en födelsedagspresent(han ville ha den så:P), köpte en pyjamas åt Casper med en spindel på tröjan och spindelnät över hela byxorna(mönstret lyser i mörkret oxå) och så köpte jag ett "jogging-set" åt casper.va ju en mysig huvtröja och mysbyxor så det tyckte jag va behövligt:) just det! köpte ett par lila mjukisbyxor till mig själv oxå. ville ha något annat än svarta och gråa byxor.

sen åkte vi till bergvik o kikade lite. jag ville köpa en bärbar DVD-spelare åt mig o casper men det fanns typ inte någon som jag vill ha:( va visserligen en svart som va rätt "snygg" och då va det bil-laddare och grejer med:)

ska kolla lite mer innan jag bestämmer mig... martin köpte iaf en dator idag. han ville ha en ny stationär så det köpte han:P jag hittade 2 filmer som jag ville ha. Köpte Ronja rövardotter(ÄNTLIGEN!!!!!!) och så köpte jag "resan till jordens medelpunkt".ville ha den för att man fick med 4 stycken 3D-glasögon + tycker att den verkar va rätt bra + att jag har varit småkär i brendan fraiser sen jag såg Djungel George första gången:P och ja, att filmen är i 3D och att man fick glasögon på köpet va största anledningen att jag ville ha den:P

va även på ilanda idag o köpte saker till Chili. jag köpte ett halvstryp-halsband,ett koppel,en tjurstrupe och ett gigantiskt ben o martin köpte en vinterkappa(han tror att chili kommer frysa ihjäl till vintern), en leksak grej och 10 frysta möss:P



om 2 dagar ska vi på ultraljudet. jag är riktigt nervös och förväntansfull.är säkert en skit stor unge där inne!
har inte varit riktigt lika mycke sprattel som det brukar vara idag,antar att den har sovit eftersom den vaggas ju när jag går runt,vilket är det enda vi har gjort idag typ:P


Casper är hos sin pappa i helgen. jag saknar honom skit mycke redan:( men han kommer hem imorgon:)
pratade med honom igår,hade lite halvkass mottagning så jag hörde inte vad han sa riktigt så sa tydligen
patrik till honom att jag va döv o casper blev jätte upprörd o skrek:MAMMA,VISST ÄR DU INTE DÖD?!?!?!
lillkillen blev lite skrämd där tror jag.. men sen kom han på att om jag hade varit det så hade jag ju inte kunnat prata i telefonen så då va det lugnt igen:P sen  babblade han  på om massa grejer så frågade jag honom om han hade kul hos pappa och då va han: Mmmm,men mamma. jag ska sova gott här 2 gånger och sen kommer jag hem igen. det är minsann min lilla gullunge det<3


jaja. nu ska jag fortsätta att lyssna på Toy-box:P
blir nog lite Aqua snart oxå^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0