jag sover inte,jag filosoferar.

just nu sitter jag här och glor.
casper är äntligen hemma nu:) jag har saknat honom jätte mycke när han va hos sin pappa!
snart ska jag börja med middagen. martin ville ha korv och makaroner så han kan få som han vill för en gångs skull:P det brukar oftast vara jag och casper som bestämmer vad som ska ätas till middag...
han tycker att det är tråkigt att jag inte kan få cravings på nått som han tycker är skit gott. änsålänge så har det varit pulvermos som gäller:P börjar skifta över till ungspannkaka nu oxå men det tar längre tid att göra så det blir inte alltför ofta:S

denna veckan blir lugn i vanlig ordning men på fredag så ska vi upp till jämtland och hälsa på mammsen och bäjsan:) och waffen så klart! får inte glömma den plutten!^^

min faster ville att vi skulle ta en "dejt" oxå när vi kommer upp. hela min tjocka släkt bor ju där så det blir nog fullt upp med att hälsa på allihopa när vi är uppe:)
kommer bli kul iaf!trots det faktumet att jag kommer få vara kock hela veckan,men det är som vanligt så jag lär inte märka nån större skillnad,hoppas att mamma kommer vara ledig från jobbet någon dag så att hon kan laga mat till mig. har man en mamma som är kock så har man:) är tänkt att vi ska till restaurangen som hon jobbar på någon dag och äta oxå. kommer nog vara lyxigt^^ (hon jobbar på en sån dära svindyr restaurang nämligen)
resan dit kommer nog inte vara så kul bara. tar några timmar att åka dit så vi kommer åka vid 4 på morgonen typ så att vi är framme vid 11-12...



fick vaccinationen för svininfluensan i fredags oxå. eftersom jag är i riskzonen på massa sätt: jag är gravid, jag har dagisbarn, jag har astma,va nått annat oxå men det kommer jag inte ihåg just nu:P
martin fick oxå vaccinationen då.




jag längtar dessutom tills vi ska ner till pappsen o hälsa på.
här är en bild på lillebror johan och syster-yster!





det får räcka för stunden^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0