ÄNTLIGEN!<3 ultraljud,veckans planeringar och kort på min bäbismage:D

var på ultraljudet idag! det va grymt häfigt^^
(vilket jag visste att det skulle vara,med tanke på att jag har varit på ett ultraljud innan,när jag väntade casper alltså:P)
baby satt brevid och såg helt chockad ut:P sen satt han o tittade på kortet i en bra stund innan han kunde sa nått. han är minsann gullig:)

här har ni en bild på bebben:



fina bäbis!
jag och pappa tror att det blir en pojke och martin o min mamma tror att det blir en tjej. får se vilka som har rätt senare^^

här har vi en bild på min mage som bäbisen har puffat upp en del:P


fick lov att posa i underkläderna för att det skulle synas riktigt bra- kläder döljer magen rätt rejält.

berättade för casper förut oxå. han såg väldigt chockad ut när jag berättade att han skulle bli storebror, fast efter en stund så sken han upp som en sol^^ min älskade prins det! på onsdag så tar han dagiskort igen. funderar på vilka kläder han ska få ha på sig då.. hittade en jätte fin skjorta som jag tror att han skulle passa i emn jag tror att det får bli hans röda kiss t-shirt och ett par baggy jeans. Min tjusiga prins det!<3

jag är riktigt trött nu och bebben sparkar som en besatt kan jag lova. fast det känns som om den buffar där inne mer än riktiga sparkar. det blir tydligare med tiden:)

det ör skönt att vi har det mesta klart redan. fast om vi får en tjej så är det mer som behövs än om et blir en kille. har ju en jäääävla massa kläder till pojke om det skulle vara det vi får. barnvagn har vi köpt,skötbord har vi oxå köpt o spjälsängen är den som casper fick av min farmor. så de stora grejerna är klara nu iaf.




från en sak till en annan:
imorgon är det dags för desperate housewives!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tror att INGEN vet vad jag ska göra klockan 9  imorgon;)

fan vilken bra vecka detta kommer bli!

Måndag(idag): Ultraljud!!<3
Tisdag: desperate housewives premiären!
Onsdag: Casper tar dagis kort och greys anatomy är på tv.
Torsdag: Baby fyller år<3
Fredag: ska packa och ha myskväll med baby
Lördag: jag och casper åker till gbg o möter mamma på centralen. sen går vi till hotellet och checkar in så blir det liseberg o massa kul där. ska möta min älskade syster i gbg oxå<3
Söndag: WALKING WITH DINOSAURS! har väntat länge som fan på det nu! kommer bli grymt kul!

det va allt jag hade att bjuda på idag. blir att duscha strax o sen ska  jag bädda ner mig i sängen o kika lite på Dead Like Me:) Nattinatti bitches!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0