vad är ett faderskapstest? -det är att åka komunalt med tre barn.

sitter i skolan. smet ut från lektionen en liten sväng. har lite ont i ryggen och i magen just nu så jag kände mig inte så pepp att sitta och skriva som vi tydligen ska göra denna veckan...
igår köpte jag sims3!:D
värsta rockigt det. hade bestämt mig att jag ville köpa sims2 först eftersom det är billigt men typiskt mig så stod jag och glodde på fodralen och fick beslutsångest. efter en halvtimme så tröttnade martin med att vänta på mig så han blev lite irriterad:P helt plötsligt så bestämde jag att jag ville ha sims3 ist fär tvåan. jag blev mycket nöjd med mitt köp.. sen köpte baby en ny jacka till sig(eftersom jag har snott hans,jag får ju inte på mig min:P)

sen kom min plutt hem<3
han hade tydligen oxå sluppit att få feber av vaccinet så det va bra tyckte jag:)
ringde cornelia igår oxå,har lite panik med vart jag ska göra av min plutt när det är dags för förlossning så jag frågade henne om hon hade lust att passa honom den dagen som det är dags för bebben att komma ut..
det är visserligen 121 dagar kvar men jag vill ha en liten planering på det iaf,man vet aldrig vad som händer nämligen.

idag har bäbis rört på sig väldigt mycke,inte så mycke sparkar men mycke viftande^^
lill*n det!
längar som fan tills mars då den ska komma ut. visst,förlossningen är jag inte direkt sugen på men ändå!

nu ska jag nog bege mig till min lektion igen,eller så går jag till vilorummet o vilar magen lite. får se vad det blir! bybye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0