tandvärk o ont i magen.

själva fan att det alltid ska vara nått som är elak mot mig:(
med baby är allt perfekt<3
casper är helt blöjfri nu. har inte hänt nån olycka på länge!:D
så eftersom allt sånt är  bra så måste jag givetvis ha nått som jävlas:S



ääh!




idag har jag cyklat iväg med casper till dagis,träffat karro, cyklat hem, tittat på datorn o städade lite o efter det så cyklade jag tillbaka till dagis igen o hämtade min skrutt<3
han hade tydligen varit jätte duktig på att måla o det va han som satt kvar längst av alla barnen!!:O
helt galet om man känner min son!

nu vill jag att klockan så gå så min baby kommer hem o pussar mig.
jag är fan fortfarande nykär^^
älskar min martin!!!!!!


i helgen va allt lugnt. på fredagen så hämtade patrik casper o efter det så åkte jag o karro till henne en sväng. fixade iordning hagen åt gullan o efter det så cyklade vi till nyängen o åt hamburgare:P
hurtiga o sen onyttiga!
efter det cyklade vi till Rayon. alla karlarna va där o fixade. eller de skulle fixa o en del av dem va för fulla för att hjälpa till.martin hade druckit nån grogg bara så han va skapligt nykter. sen åkte vi hem typ. bengan o timo följde med hit oxå..
timo somnade på soffan o bengan åkte efter en  liten stund.
på lördagen så gick timo vid 9 på morgonen. jag blev väckt av att mobilen ringde. det visade sig att det va karro som ville mig nått;) efter en liten stund kom hon ner, lagomt till att jag precis skulle ha hunnit duscha typ.
så gjorde jag iordning mig o så cyklade vi till henne. efter en stund så åkte vi till bergvik. karro skulle klippa sig.
(det blev snyggt btw!!!)

sen begav vi oss mot lotta o mattias. lotta hade kalas för hon har fyllt 30.
va där o fikade lite o sånt dära. lagomt till att karro och jag hade tröttnat på kalaset så skulle agneta o anette åka iväg. vi åkte med,givetvis.. så åkte vi förbi bergvik så jag fick köpa lite olika frön o jord till växthuset..
fixade med det resten av dagen:P
martin hjälpte oxå till när han kom hem.



nu ska jag o casper bege oss iväg..
ska möta karro-bejbii nu:)

Pöööss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0