clockwork orange -

blir det att titta på snart!

idag har min dag varit så här:
vaknade halv 10 av att karro ringde o va pratglad. gick upp. försökte väcka mitt barn(pratade fortfarande med karro) .gick in i vardagsrummet där martin o otto precis hade börjat spela wii. kollade grejer på internet medans jag väntade på att Casper skulle komma upp(han ville tydligen vara ifred från mig,sa han) . lillen kom upp. aschasch kom o hämtade otto. jag o karro la på. jag o lillen åt frukost. cyklade iväg till dagis. lämnade casper på dagis. cyklade till konsum. cyklade hem och pratade med syster i telefonen. kom hem. kollade film på tv o pratade med baby.konstanterade att om en vecka och en dag har vi varit tillsammans i 7 månader. cyklade o hämtade casper på dagis. cyklade till konsum IGEN o köpte glass. kom hem. kollade på en film med casper. casper somnade på mig efter en stund. karro ringde igen.fixade mat. krånglade med att väcka mitt barn. åt mat. ringde upp karro igen. vattnade i växthuset. karro kom hit. världens största geting åkte in i växthuset vilket gav mig panik!!!!!!!!! cyklade till karro. kollade på fiskarna som de har köpt till dammen. kollade lite på när karro grejade med lite läxor. cyklade o mötte silje. kom tillbaka till karro. kollade på tv. casper fick bada i badkaret. casper visade röven för silje:S jag o karro kallade silje för blatte. skrattade lite. baby ringde o ville att jag skulle komma hem. jag blev glad. silje o karro cyklade med mig en liten bit. kom hem. gav casper kvällsmat.borstade tänderna på honom. lade honom i sängen o gav honom en god natt kram. kom in i vardagsrummet. tog martin lite på snoppen. gav honom en puss (eller två?!?!) satte mig vid datorn. kollade mafia wars. började skriva blogg.


Detta kommer hända:
kolla Clockwork Orange med baby. va lite snuskig med baby. sova.
(blev inte så mycke där tydligen:P)





har varit en helt okej dag. är jävligt trött pga att jag sov helt värdelöst inatt:(
får se hur morgondagen blir. funderar på att åka till bergvik o kolla efter nån jacka till casper.
och regnkläder till honom. jag vill ha nya skor oxå.. får se hur det blir. kanske kan ta det på fredag annars- då tar jag med mig baby:P




Malin: jag tatuerade mig på tatuerings studion i vålberg^^ så nu vet du det:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0