Beth,i hear you calling

tjillivippen:P

just nu sitter jag här o stirrar i vanlig ordning.
jag o baby ska nog kolla film snart,om vi bara kan komma på vad vi ska se då:P
lättare sagt än gjort kan jag lova. finns en del att välja på!

jag tycker att allt känns väldigt bra, det är som det ska helt enkelt^^

även denna gången så har jag igentligen ingen aning om vad jag ska skriva..... jo,kan väl upplysa om att det blir en liten tågresa för mig o lillen på onsdag.ska till daddy då o stanna där tills söndag. baby ska nog iväg med de andra karlarna i familjen o fiska.kommer sakna honom som fan:( kan nog va bra att sakna varann lite ibland oxå. kommer nog vara as horney när vi ses igen;) heheheh! (va bara tvungen att lägga till det där:P)

HA! jag känner mig så jävla skadeglad btw. elaka jävel vettu:P men nu är det så att om det går lite illa för nån som jag har retat mig på så blir jag nöjd, och då menar jag bara nått litet,ingen större grej. helt hjärtlös är jag faktiskt inte, beror helt och hållet på vem det gäller o vad det gäller.


Äääh,nu har jag tröttnat på att okynnes skriva för dagen.
jag vill ha cola tror jag:S




avslutar dagen med en meningslös bild som jag snodde från andy:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0