22 år today!

mja, 22 är väl ingen höjdar ålder direkt:S
 fick iaf paket på posten idag:D
fick 1000 kronor o 2 snygga ed hardy plancher av mammsen o bäjsan:D
jag blev helt glad! och så fick jag 200 av mormor o morfar:)
samlar ju ihop till morgondagens tattoo!
har inte bestämt vilken jag ska göra ännu men jag ahr iaf 2 olika alternativ!
återstår att se imorgon vilken det blir. ska se vilken jag har råd med juuuuu!


längtar tills bejbii kommer hem. då ska vi äta mat o mysa<3
jag ska få paket^^

fick sms av pappa idag oxå.
han skulle ringa sen:)




imorgon kommer kimsi o sofie antagligen hit. ska bli kul o leka lite^^
de kommer iaf när min tattoo är klar. får se vad de kommer tycka om den..

just nu känner jag mig måttligt inspererad av att skriva i min blogg...
har blivit kass på det på sistone. finns inget att skriva igentligen. allt är som det brukar ändå. mina dagar flyter på på samma sätt som alla andra dagar gör..... gött med lite ordning o reda o inte bara massa velande..
allt är som det ska<3

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hahaha! Det är då man vet att livet går bra, fo sho, när man inte har nåt att blogga om ;D

2009-05-11 @ 20:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0