we steal car,then make fok?

mja... vilken helg.
är mongotrött nu.

Fredag
: jag gick upp tidigt. klockan 7:P
casper hade varit vaken o terrat mig lite på natten, så jag va trött när det va dags att kliva upp.
sen gick jag o casper till sara så vi fick åka med till dagis.casper va glad över att han skulle vara på dagis,
plus att hans pappa skulle hämta honom där.
åkte hem till baby igen, så gjorde vi iordning oss och åkte till stan. gick av i wåxnäs, åt frukost på McDonalds sen gick vi till banken. åkte till stan så jag fick gå till min bank oxå...
sen blev det systemet o bussa till Ikea. köpte en till present till lillen<3
nu blir han nog glad:) kom hem, satt o slappade o efter ett tag så gick jag o martin till konsum.
handlade lite granna...(brukar vara det man gör på konsum)
gick hem, beställde pizza från sosen o så hade vi myspys. tills det slutade med att vi drack upp min kosken flaska som jag hade i lägenheten så jag blev liiiite lullig, spelade wii o myste<3
gick o lade oss rätt sent så jag va trött.

Lördag
: vaknade av att martin gick runt o visslade. då blev jag lite kinkig typ, men så pussade han lite ltie när han upptäckte att jag hade vaknat så då blev jag glad igen^^
åt frukost o kollade på tv. sen gjorde vi iordning oss så vi va lite tjusiga till mattias 30-års kalas.
johanna o daniel kom o hämtade oss vid 2 tiden.
kom fram samtidigt som karro,falck, agneta och timo.
först va det inte så mycke folk men efter en liten stund så började det typ hagla in folk.
åt mat o pratade typ. sen tyckte karro att vi skulle shotta lakrits shot! jag är måttligt förtjust i att börja dricka shot när jag inta har fått i mig något innan... men jag tog några iaf. karro blev rätt packeterad:P sen ville hon hem så jag fick ångest o följde med henne. vill inte att hon ska ränna runt full någonstanns utan beskydd! så jag pussade martin hej då så att han fick leka med pojkarna själv:P
när vi va hemma hos karro så fick jag mysa lite med gullan o efter en liten stund kom Silje dit.
efter en liten stund så hamnade vi i missionskyrkan. björnes morbror fyllde tydligen år så det va massa folk. ett band hade spelning oxå. jag va rätt irreterad för jag va spiknykter o det va massa jobbiga 40+are där som va as packade. gross!
satt o pratade med moa största delen av kvällen o höll ett öga på karro.
så pratade marko på att han ville att jag ska pierca honom framöver. visst tyckte jag.. han ville ha i bröstvårtan och i örat. jag tyckte att karro skulle få göra den i örat på honom så hon fick testa sin håltagarpistol så gick vi till henne o tog 3 hål i öronen på marko, 3 eller 4 på silje och 2 på mig.
så ringde sara o skällde på mig för att jag inte va där o lekte med henne...gick tillbaka till mission o efter en liten stund ringde baby o va grinig för att det hade blivit lite gnäll hos mattias,efter en liten stund kom han till mig:)
sen ville jag gå hem så det gjorde vi. va gött att få bädda ner sig i sängen eftersom jag frös som ett as!
sussade gott:)

Söndag
: vaknade av att snuskmartin taffsade på mina private parts:P va seg med att vakna men efter en liten stund så gick vi upp o jag åt frukost. baby hjälpte mig med att koppla in datorn i tven så jag fick kolla på twilight:)
den va rätt bra. fast sååååå snygg va inte den där vampyrsnubben som alla säger. lite gullig kanske men inget märkvärdigt.. han verkade mest vara retarded:s
och nu så sitter jag här o funderar på vart patrik är med mitt barn.
saknar min prins som fan!!!!
bara 8 dagar kvar till han fyller 4 nu<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0