sådär ja^^

baby kom hem idag:) trodde att han skulle vara borta till på onsdag.
han ringde igår o berättade att han skulle komma hem tidigare. jag blev jätte glad:)

igår så va jag hos karro en sväng(som jag skrev då)
Det va kul:)
när jag skulle möta sofie så följde karro med mig, efter en liten stund fick vi se en hemsk syn><
jag fick nästan men för livet!:O
usch!

sen mötte jag sofisen o vi gick till konsum o köpte chips o cola.gottit!
casper va en snäll pojke oxå<3
när vi kom hem till baby så kollade jag o sofieskins ("INGET PRASSEL I PÅSEN!!!!") och casper kollade på film i sitt rum.
efter skins så kollade vi på hooligans. den är nice^^
martin ringde o va lite pratglad<3
vi kollade även på Mia och Klara. hade aldrig sett det förut. helt  mongo!
så det blev sent och sofie traskade hem...sen ringde baby o pratade lite. jag somnade inte fören 2. kul att casper tyckte att jag skulle upp klockan halv 8. det ville inte jag så jag startade en film åt honom så att jag fick sträcka på mig.

nu vill baby att jag ska komma till soffan o pussa honom:)

han va snuskig med mig förut. SUPRISE!:P

det är helt galet^^
LOVELOVELOVEMINBABY!<3



imorgon har jag o Martin varit tillsammans i 4 månader.vi fick fira den dagen ihop iaf<3
och på tisdag är det desperate housewives<3<3<3
då ska jag o Martin titta på det. jag är så nöjd över att jag har en pojkvän som oxå gillar den serien. jag har fördärvat honom:P och på onsdag är det Greys, fast det har jag börjat störa mig på. jävla Izzie..... tur att sofie gav mig lite info om vad som komma skall^^ då kändes det lite bättre!

jaja,nu ska jag pussa min love!

ha det

Kommentarer
Postat av: sara

hatar mia å klara. !!! :P haha

2009-03-05 @ 13:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0