Rolig dag:)

idag har vi varit på kalas hos johanna o bengan. bengan fyllde 29 i förgår.
blev tårta o bullar. fast bara bullar för mig då eftersom de hade cheesecake och det är mandel i cheesecake:s
vågar inte äta mandel för jag kan bli dålig.
sen så fick man höra värsta roliga nyheten!
Johanna o bengan ska få bäbis i september:D
jag blev värsta glad! älskar bäbisar:)

när vi åkte från kalaset så började agneta prata på om det va min o martins  tur snart:P
vi sa att vi väntar tills martin är säker med jobbet o sådant.
men det lär inte ta flera år tills det blir en bäbismage, men ett bra tag iaf.


imorgon så är det dags för caspers kalas. blir ett rätt litet kalas.
karro,erik,agneta,timo,sara,embla,maya är det som är tänka att komma på kalaset.
hanna o ebba kanske dyker upp men det tvekar jag på.


städade o hade oss förut oxå. jag kände mig järv och städa ugnen. fick skruva av en grej för att kunna rengöra båda ytorna.det blev tjusigt i huset:)
måste vara fint på kalaset juuu:P

hittade fina ballonger med caspers namn på så sånna köpte jag och ska blåsa upp imorgon^^
casper o embla kan leka av sig rejält då:P
busungar!

nu har jag svårt att andas så jag ska ta liiiite medicin i vanlig ordning.

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0