prinsen<3

snart kommer lillkillen hem:)
har varit en hård helg så det känns skönt att få hem honom igen o att återgå till lugna vardagen.

just nu har jag ont i magen. den spänner och är jävlig med mig.
snart dags för mens igen så det är nog det som stör antar jag..


nu daskar baby snoppen mot min axel:P



det har iaf varit rätt kul i helgen, har träffat lite folk som man inte träffar alltför ofta.
va galet bakis på lördagen oxå, o sara o bengan mobbade mig hela dagen typ.
otto bet mig i min ena stortå så jag slog honom i huvudet med min spyhink o martin skrattade åt oss:P
efter en liten stund åkte martin med otto till grums,han frågade om jag ville följa med men jag va för bakis för det.
bengan stannade oxå kvar med mig o sara så vi väntade på att  johanna skulle komma så skulle vi åka o fira Timo som fyller år på tisdag. när vi väl skulle dit så hade jag iaf återhämtat mig lite så det va bra.
jag o stjärten umgicks oxå^^
kollade på film o åt smörgås tårta, göttit det!:D
sen somnade jag, gött med en power-nap.
runt 8 kom martin dit,han va lite smålullig o glad. jag va trött o nöjd:P
vid 10 så gick vi hem,städade upp efter fredagen...

har fått ett jobb btw,fast det är mer ett "vid-sidan-om" jobb..
s
ka sälja aloe vera produkter är det tänkt..
kan tjäna rätt okej med cash då så det är bra^^
nu har iaf jag o baby nääääästan bestämt att vi ska dissa arvika i sommar.
blir Metal town istället:)
I LOVE METAL!
bengan o johanna ska oxå följa med:)
så det blir kul, tycker liiite synd om johanna. fast har hon tur så blir hon inte särskillt "vattenfylld" under graviditeten.
hon kommer ändå vara i 7e månaden när metal town är..

i tisdags fick en gammal kompis till mig en dotter, så jag måste försöka träffad dem snart.
en liten Elina blev det^^






en annan "vän" till mig kan ta sig.
jag litar inte på dig längre... Dumma människa.
jag brukar ha  gaaaanska bra tålamod men nu räcker det.
det är slut nu,kan man säga..
och om hon läser min blogg så blir jag glad^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0