love,love,love.

visste itne vad jag skulle skriva som rubrik,som vanligt:P
just nu så sitter jag här o småsneglar på tven. casper kollar på Alice i underlandet. eller borde titta på den iaf.
han sitter på bordet här brevid datorn o babblar med mig.
nu har jag ÄNTLIGEN fattat vad han menade med en zebra tårta!
får se om det finns någon sån tårta på konsum så kan jag köpa en sån o göra en egen tårta åt honom.
kommer nog lite folk hit så det behövs massa tårta^^
fast ingen från min familj kommer. det känns inte sugit faktiskt..
men martins familj kommer däremot:)

imorgon ska baby på jobb. han ska vara borta i några dagar o det tycker jag suger.
men då kan jag visserligen passa på att leka med karro-bejbii:)
ska se om sara kan komma hit någon kväll o kolla på film med mig. har fixat twilight nu.
sara tjatade så efter den så jag fixade den tillslut;)

igår tog jag ut mina dreads. tappade as mycke hår,så klart, så jag blev sur. skrämmer upp mig om att jag kommer sluta som en flintis om jag skaffar dreads igen:S
ska låta mitt hår vila nu iaf...

när casper kom hem i söndags så spydde han som en gris hela dagen typ. men igår mitt på dagen så blev det bättre så nu är han kräkfri iaf:) gött det.

nu ahr jag provat martins tattoo maskin oxå. funderar på att låta bejbii tattuera mig sen. får bli en liten stjärna eller nått ovanför foten^^ han måste ju få börja öva snart... berg lovade martin oxå att han ska "låna" ut sitt skinn till martin.
baby har gjort en kärleksbild om oss. blev jätte glad när jag såg den!!
han ska få göra en liten bild åt mig o så ska han få tattuera in den på mig. han har bestämt stället redan:P
jag är tattoo sugen som fan nu!
såg björnes nya o den va rätt snygg faktiskt så jag blev lite sugen på nått liknande. får se hur det blir med den saken.


idag ska jag o lillpojken städa här i huset hade jag tänkt. inte så mycke att städa nu visserligen men man kan ju små fixa iaf^^
ska nog till lägenheten o hämta mer grejer sen oxå tror jag. fast det är drygt att bära på skiten bara><
jaja,nu orkar jag inte skriva mer..
byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0