How you got me blind is still a mistery.

mjaaaa,nu är det meningen att jag ska skriva nått men just nu så har jag ingen aning om vad jag ska skriva.
sitter o lyssnar på en låt som är rätt bra, men det kommer jag aldrig erkänna:P
ska snart gå mot dagis. casper längtar dit nu,eftersom han har varit sjuk så han har fått vara hemma hela veckan.

igår kom baby hem. jag blev rätt förvånad med tanke på att han skulle vara borta på jobb i några nätter.
fast jag kunde gissa att han va på väg hem eftersom han inte ringde så som han brukar.
han kom hem alldeles lagom till att maten va klar^^

jag är på bra humör idag faktiskt. just nu iaf. det skiftar rätt mycke tyvärr. men JUST NUUUU är det bra:)
ska to the city o handla mer åt lillen. jag känner mig inte klar ännu:/
Maya kommer på söndag btw:)
jag är helt glad,casper oxå.. det va ju ändå han som bjöd henne på kalaset:P
hoppas att stjärtis och fakken hinner bli friska innan söndag oxå,annars blir lillen ledsen om de inte kommer hit.
"Mammas karro måste komma såsså! och agneta o timo!"
casper är helt kär i martins föräldrar. speciellt Timo.
jag o martin pratade om det häromdagen.
casper är lite rolig för han kan vara jävlig mot de flesta men inte timo.
det är rätt gulligt^^

jaja,nu ska jag bege mig iväg..
handla paket o möta baby.blir fint de^^
byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0