här igen..

nu är jag o bejbii i huset. ska snart gå o lägga mig. det är massa som ska fixas med imorgon..
ska göra tårta o så jueh.
casper verkar inte vara så jävla intresserad ännu iaf. men han ska ju få hjälpa mig att göra iordning tårtan imorgon så då blir han nog lite mer intresserad antar jag.imorgon klockan 16 så va det 4 år sen som jag fick värkar!
hade värkar i 19 timmar innan min lilla plutt kom ut:P
inte så bekvämt men väldigt värt:D

längtar nästan tills nästa gång^^
men som jag har skrivit innan så dröjer det ett litet tag innan det blir en till.
ska låna sandras bäbis när den poppar ut:)
hon har ju flyttat till mellerud nu så då kan jag äntligen få träffa henne igen:):):)

nu är jag trött som fan. sova vore:)

casper när han va yttepytte-bäbis<3

Mamma äääälskar dig,pojken min!<3<3

Kommentarer
Postat av: sofie

Ha det så kul idag, och hälsa grattis till grabben :D

2009-03-15 @ 12:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0