bara för att...

just nu så väntar jag på att mitt te ska bli klart.
martin ligger o spelar nått spel på min mobil.
casper o bäjsan kollar på tv.
om några timmar åker bäj härifrån:(


de senaste 2 dagarna så har min baby haft feber.(martin alltså)
han blir väldigt ynklig när han är sjuk.
fast igentligen, vem blir inte det??:S
inatt låg han o svettades som fan. jag vaknade o funderade på varför täcket va pissblött.
visade sig att det va martin som hade svettats, men fördelen är ju att han svettades bort en del av feber, antagligen..
han mår iaf lite bättre nu..

igår fick jag världens städmani o plockade som fan, blev helt genomsvett av allt städande!


imorgon ska prinsen till sin pappa. patrik hämtar casper på dagis.
har massa grejer att fixa i stan så det är bra!:)
ska bland annat köpa grejer till lillens kalas.
presenter o sådant^^
har köpt en del paket redan men han ska få fler^^
fattas åtminstone en grej som jag bestämde från början att jag skulle köpa.
det kommer bli kanon det:) Casper fyller lixom 4 om lite mer än en vecka! helt galet!
tänk att för 4 år sen så va jag grymt känslig o bölade för allting:P
tandborst-reklam till exempel!
va världens hormonsubba alltså!
undra hur jag kommer vara nästa gång.... martin har sagt att den dagen som vi får veta att jag är med barn så kommer min mage vara intressantare än mig. det håller jag med om^^

på lördag ska vi till mattias och fira honom.
får se vilka som ska dit. känns som om det kan bli en del drama om "fel" personer kommer o om det vill sig illa.
blir nog en del folk..

eeey,jag har tagit ut en piercing nu:P
tröttnade på den i mitten av underläppen.den hade skavt bort lite av mitt tandkött så jag började få ångest av att det kan bli värre. så nu har jag snikebites ist.
ska köpa 2 ringar nu o ha där ist för stavar...
har lite sugen på att pierca näsvingarna men det märks hur det blir med det:P
har igentligen börjat tröttna på piercingar. det är så jävla mainstream nu så...

nu ska jag fixa frulle och kolla på nån film med min lilla prins<3
nu kom baby upp oxå:)

byebye

Kommentarer
Postat av: sara

tycker du kan va sjyst å handla lite smått å gott till mej idag bby <3

2009-03-05 @ 14:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0