ännu mera med det dära.

idag har jag tatuerat kimsi.
'
kim blev nöjd. samma här:)



igår fixade jag o baby en till grej så nu blir det inget knulla på länge:(
så nu är det synd om oss!!!
ska passa på att pierca muttan nu när vi ändå inte kan knulas....
i helgen ska vi antagligen till ikea o köpa en ny säng åt lillen. så ska vi byta sovrum med honom..  så han får vårat rum.
kommer bli bra det:) ska hämta mer grejer i lägenheten oxå, o så ska jag säga upp den...
så flyttar vi ihop på riktigt:) ska bli skönt!
hade bekymmer inatt.vaknade o kunde knappt andas,blev en jävla massa medicin så att min typ svullnad i halsen gick ner,är skit trött på denna jävla astman><





nu ska jag fixa kvällmat åt min lilla prins o så ska han sova... ska kolla hur det är ger o med min snygging som ligger o vilar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0