You sink into my clothes. This invasion makes me feel: worthless,hopeless and sick.

:S


idag har jag ,prinsen o baby badat i våran nya pool:)

casper höll på o klänga på mig hela morgonen. jag fick minsann inte sträcka på mig ifred>< sen fick han frukost o så cyklade jag med honom till dagis,martin följde oxå med fast på inlines^^

efter att vi hade lämnat casper på dagis så begav vi oss mot konsum. handlade lite grejs till middagen...
fixade lite hemma o helt plötsligt va det dags att hämta casper på dagis. när vi kom hem så stod martin o grillade hamburgarna,jag gick in o fixade iordning grönsaker o så.. sen så badade jag o lillen en stund innan maten. åt maten( :O ) sen badade vi igen. martin tänkte nog dränka mig i poolen!!:O eller så ville han bara att jag skulle släppa poolkanten:P jag är inte bekväm med vatten på det viset...



snart ska jag o baby färga håret. ska lägga casper först så man man koncentrera sig på´t..
blir 50/50 för mig:P kommer se ut som skabbet själv ett tag nu. kommer behöva färga några gånger innan jag kan lägga i rött i håret...

casper sitter o pussar mig på armen,han vill att jag ska kolla i hans bok så då hjälper det tydligen.
(han har rätt)

är trött idag så när färgandet är klart så vill jag bädda ner mig o kolla film eller nått sånt!^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0