sitter här o funderar.

idag har jag,bejbii,Casper-prinsen och karro varit o hälsat på Chili en sväng.
hon har minsann börjat bli stor nu:)

hon fick vara uppe hos mig en sväng idag:)
sist fick martin hålla henne.. jag är fan helt kär!!!!!!!!
det va tydligen första gången som hon va ute idag oxå.
kul att få vara med då!!:D
hon försökte sig på att gå lite oxå men det va tydligen väldigt vingligt:P
Casper är oxå helt till sig. tjatar om att vi ska åka till Chili stup i kvarten nu. han vill oxå ha hem henne nu^^



klippte casper idag oxå. gött att vara korthårig sen när det blir varmt o jävligt ute.
plus att då är håret lagomt långt o fint tills det ör dags att ta kort på dagis igen.
nu ska jag nog ta o sova tror jag, är väldigt trött...
bejbii har nog somnat redan. han in till stan tidigt imorgon o köra halkbanan. kommer nog gå bra det!

funderar på när vi ska till pappa nästa gång oxå. blir iaf när vi har fått hem lilltjejen så hon får följa med till "morfar";)
hon är ju minsann mitt o martins kärleksbarn så att säga:)
jag är glad, Casper är glad, martin är glad.
ALLA ÄR GLADA!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0