herreminskapare!!!!!

se,jag kan oxå vara fin i orden^^

nu sitter jag här o glor bara,väntar på att greys ska börja. martin sitter o kollar på family guy och casper ligger o sover.
jag är lite sugen på kräm....hmm..

nej fan.. jag är sjukt tråkig nu,det märker till o med jag:S

har kommit på en ny ide till tattoo men det kommer va massa färg o bli dyrt.

nu kom martin o taffsade på mina boobies!!!!:D


försöker övertala sofie att vi ska leka imorgon men hon vill bara till ajkea! (ikea för den som inte fattar)

vet ni? jag är sjukt sugen på ett nytt husdjur nu! funderar på en iller men jag vet inte hur mina miljoners allergier kommer att reagera på den isf. annars blir det inget djur fören jag o gubben har pengar till en engelsk bulldog. det har vi iaf bestämt att vi ska ha:)

äääh,nu ska jag sätta mig framför tven o vänta på att greeeeeys ska börja:)


pöööss

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag kan väl lekas imorgon, eftersom det är så jäddrans tråkigt att leka ikea själv! (tror jag?) :(



Och illrar är jobbiga husdjur. De biter på sladdar och annat dret som de inte ska tugga på. + att det tydligen är ett jädra sjå att få dem rumsrena, om jag minns rätt!

2009-06-03 @ 22:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0