Chili - ytterligare en krydda i livet

ibland händer det att man tar ytterligare ett steg i livet så snabbt så att man inte ens hinner reagera på´t!!
i lördags så åkte jag,Martin,Casper,Karro o Silje till aspelin o kollade på valparna.
jag o baby blev helt betuttade i en liten tik. hade pratat med aspelin innan om att om vi skulle köpa nån av valparna så skulle det vara en beige tik,o det fanns en kvar. hon va jätte fin!!!
Baby lade handpennigen på henne rätt fort:)


där va hon bara några timmar gammal.
lill-tjejen!!!:D hon kommer hem till oss om 6 veckor. (snart 5!!!!!)
som ni kanske förstår så ska hon få heta chili.
jag o baby hade liiiiiiite bekymmer med att komma på ett namn så martin gick in på agrias sida o kollade lite.
jag gillade Tequila o Chili o martin gillade Ninja o chili... så det fick helt enkelt bli Chili<3



va till ikea igår o köpte en säng till henne,vill få allt klart innan hon kommer hem.
längtar som fan! När vi kom hem så hade Johanna o Bengan varit här o lämnat present till vovve.
"Grattis till bebisen från Johanna o Bengan" hade de skrivit på förpackningen på en av grejerna.
skit snällt!!!:D



kollade på "Marley o jag" igår. grinade om ett as i slutet.
vovven dog ju:( gud,jag är tydligen känsligare än vad jag trodde!!!
bra film för övrigt. massa roliga kommentarer och roliga händelser.
"i´m just very imature"  (stavning??)




idag har jag varit hos karro en sväng. kollade på fiskarna som agneta fick i födelsedagspresent av alla barnen. pratade lite oxå,givetvis! baby ringde oxå o berättade lite hur det gick för honom på körskolan. han kommer ha körkort snart^^
han är minsann min duktiga gubbe!!<3

casper har varit på dagis o busat idag. han blev ovanligt glad när jag kom o hämtade honom. fick en stoooor puss o kram då. nu springer han runt o busar med martin som verkar vara lite trött...

nu ska jag snart laga maten:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0