insajn:P

som vanligt så visste jag inte vad jag skulle skriva där uppe:P

idag har det varit en dryg dag. syster har åkt ifrån mig o efter det var det en jävla tråk dag:(
va så jävla le (som mamma säger) så jag höll på att bli kokko,.
nu ska jag nog snart sova,min mage tycker inte om mig alls. kan lova att jag redan har blivit svullen om den
och mina tuttar ska vi inte prata om! de gör fan svin ont><
men det är det värt iaf:P


ikväll så har jag o bejbii haft myskväll. köpte lite gott på konsum förrut som vi mölade i oss:P haha! gottesugna kan jag lova;)

i helgen kommer nog sandra hit o umgås lite med mig:)
får passa på när hon väl är ledig från jobbet sörru!


jag o martin har börjat skriva en namnlista oxå. finns några alternativ där nu:) kommer bli ett fint namn på våran framtida bebbe kan jag lova:)

casper har varit en riktig jäkel idag kan jag lova. han va uttråkad han oxå antar jag så han va väldigt hetsig tillslut..
men sen så köpte jag risifrutti åt honom o då blev han en snäll prins igen och åt upp allt så snällt o sen så va han  lätt att lägga idag dessutom,min gullpojke:)

 nu är det 1 vecka och 6 dagar kvar tills Chili är 8 veckor! vill ha hem henne nu:)
nu har jag bara suttit här o skrivit onödigheter men ibland kan det vara bra att kladdblogga lite oxå..
nattinatti


5+4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0