.......................

jag har inte kännt mig ett dugg inspirerad att skriva här på sistone. känner mig galet trött och ointresserad av det mesta nu.. det är nog ingen höjdare att umgås med mig när jag har mina stunder antar jag:P martin kallade mig för brunöga förut när jag började gapa för nått. kommer inte riktigt ihåg vad jag blev sur för:P men när han sa det dära så tyckte jag tydligen att  han var jätte rolig:P bra att jag verkligen inte skiftar ett dugg i humöret. haha!

Chili är hemma nu iaf,för den som har missat det. hon är en riktig buse kan jag lova!
känns som om att ha ett spädbarn vissa stunder och att ha en liten hellraiser vissa stunder. men hon är så bedårande så det kan jag leva med:P

pratade med pappa förut,ska nog dit nån vecka framöver... får se om min mage tycker mer om mig då bara annars blir det jobbigt att vara där och låtsas som ingenting. en skådespelare är jag minsann inte..

va hos bm i måndags,fick ta massa blodprover och ett annat test så att kolla att allt va som det skulle.. vilket det va:)
och idag va kim här en sväng o hälsade på mig. kul att leka lite:)
efter att hon åkte hem så åt jag o mina pojkar mat o en stund efter det så kollade vi på wall-e och åt lite godis. vet att det är torsdag men skrutten ska till Patrik i helgen så jag ville mysa lite först^^
min lilla prins alltså!<3

ääääh,ville bara skriva några rader. ska bädda ner mig brevid gubben nu. sova vore:)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag missade vovven igåååår D:

Får ta den en annan dag?



PS. Wall-e är så söööt ;D

2009-07-24 @ 18:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0