blandat shit.

jag blir så jävla förbannad!
igentligen är typ allt fin fint,men just nu är jag suuuur.
helvetes jävla fittaaaa!
måste avreagera mig lite..

kom o tänka på en rätt gammal sak,och det började reta mig så in i helvete.
det finns folk som verkar tro att jag är helt hjärndöd.
sure,jag har mina sidor(som alla andra) men jag tycker att man ska acceptera det.
jag skulle kunna vara fan så mycke mer fukkad i huvudet om de ville sig illa.

jag är så galet trött på folk><






nu är jag hos martin.. jag lånade datorn lite granna o martin sitter o spelar. casper springer runt o e lite nakenfis.
han gick runt med byxorna o "för-säkerhets-skull"blöjan nere vid fotknölarna:P
tok-unge!


 jag har fixat o fixat här hos martin idag. känner mig som värsta hemmafrun!:O
snart ska vi gå hem till mig så ska vi fixa hos mig oxå....
måste bli lite tjusigt ju^^


ska kanske pierca bengan i tungan sen oxå..
får se när bara..



 15



jag o martin ska börja kolla på ringar snart!:D
vi ska inte förlova oss ännu,men vi ska iaf kolla ut ringar.
så det lär inte dröja alltför länge^^

I ♥ u Martin!



Den bilden togs för typ ett o ett halvt år sen.
 

Honey, won’t you tell me
You don’t want nobody else
Don’t you tear my heart out
And lay it on your shelf



But every time I look at you, no matter what I’m goin’ thru,
it’s easy to see
And every time I hold you, the things I never told you,
seem to come easily
’cause you’re everything to me


Kommentarer
Postat av: Kim

jag vill med förlova mig, men det verkar som kim är dum och drar sig ur:(

2009-01-12 @ 01:49:52
Postat av: StefanWeei

Heej, läs gärna mitt senaste inlägg om kakao/"choklad" i bakverk och glass, gillar du det? Bidra gärna med din åsikt! :)

2009-01-12 @ 01:51:47
URL: http://stefanweei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0